2005-12-07

Ferie ferie!

No har eg levert utkast til tredje kapittel (av fem) til masteroppgåva mi til rettleiaren min, endeleg! So no er eg ferdig med det eg skulle gjera her nede, so no kan eg ha berre ferie ferie i ei veke før me reiser

Eg og tarjei skal ein tur til luxor og sjå på turistting, og elles må me sjå kva me rekk av ting me ikkje har gjort enno i Kairo, og so kjøpa presangar og seia hadet bra til folk og drikka kaffi og so -poff - plutseleg er me attende på skrivarloftet att

Ja, sånn kan det gå.

4 Comments:

Blogger Eva Marie said...

Hei

det var bra! Ha ferie med godt samvit!

eg ynskjer meg eit sånt fint palla-skjerf som Ingrid. Finn de det, skal eg betala!

11/12/05 20:13  
Blogger Lars said...

jeg tror det hun mener er det hvite du har, de som erik tar inn, som er helt hvitt med litt moerkere hvite striper.

dessuten tror jeg de fins her i syria, men har ikke funnet de enda.

13/12/05 19:44  
Blogger Lars said...

fant det. gud saa mye lettere det er aa forklare hva man vil ha naar man snakker arabisk.

er i beirut naa, bor t.o.m. paa mayflower, ganske bra luksus ift. de stedene jeg pleier aa bo. i morra er det istanbul!

men jeg kan kjoepe med meg noen fler hvis det er oensker om det. anyone?

L.

18/12/05 12:20  
Anonymous Anonym said...

Lurte på hva teksten nederst på Intifadaskjerfene betyr. Det er de tynne skjerfa med de kule bildene som iallefall er al aqsa om jeg ikke tar feil? :)

28/8/06 17:59  

Legg inn en kommentar

<< Home